Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2005, 11:42   #17
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Sorry Lu, ik zie je post nu pas. Ik geef alsnog antwoord, beter laat dan nooit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
Nu zit ik nog met een paar 'Dummy' vraagjes;
1- kun je nadat je gepost hebt daarna via je edit button toch een foto meesturen met die posting? Als ik logisch denk zou ik zo zeggen dat moet wel lukken maar er zullen wel beperkingen zijn zoals bv de afmeting van de foto en het aantal foto's of kbytes (alsikdatgoedschrijf);
Ja dat kan. En ja, daar zitten inderdaad beperkingen aan qua kB. Wat die beperking precies is, verschilt per bestandstype. Maar er is ruimte genoeg om de meeste bestanden erop te zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4roluca
2- wat is de juiste nederlandse vertaling voor 'Avatar' ??
Vind dit niet in mijn boek. Heb hier op computergebied echt al zoveel bijgeleerd, hihi. Ga binnen enkele weken ergens nog wat bijscholen voor computervaardigheden maar met al de bagage die ik nu heb hoef ik echt geen schrik te hebben. Zal der hier dan met stoppen maar niet alvorens
beste Laurensj, je nog eens ewtra te bedanken voor al mijn vragen!
-Lu-
De Nederlandse vertaling voor avatar? Oei, dat weet ik niet! Ik denk dat dit een van die woorden is die wij klakkeloos hebben overgenomen zonder een Nederlandse equivalent te bedenken

Microsoft vertaalt het in MSN met "schermafbeelding", maar dat vind ik toch niet echt goed hoor. Misschien moeten we zelf een mooie vertaling bedenken?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren