Discussie: Hallo Allemaal
Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2003, 22:14   #4
okki
member
 
Geregistreerd: 25 januari 2003
Locatie: emmen
Berichten: 27
haarbanden

Inmiddels heb ik mijn creativiteit eens uitgebuit en zelf een aantal haarbanden gemaakt. Dit is me zeker goed bevallen.

Had nog een tip, misschien handig voor lezeressen die ook haarbanden (willen) dragen: Als je een etentje hebt of een bruiloft ofzo, is het erg vervelend als je tijdens zo'n speciale dag last hebt van een haarband die voor geen meter goed zit.
Ik heb ondervonden dat je dat kunt voorkomen door je meest geliefde haarband om te doen met daar omheengewikkeld 1 of meerdere dunne sjaaltjes die vastgemaakt zijn met schuifspeldjes (zie bericht van Do hierboven). Geeft je (net als maandverband HA! HA! HA!) een zekerder gevoel en heb je meer plezier van je bijzondere dag als je niet aan je haar(band) hoeft te denken.

Enne....Mocht je net als ik laatst tijdens een etentje met mijn partner ook worden uitgemaakt voor een waarzegster door iemand die toevallig van de muziek is, zeg dan maar gewoon dat waarzeggers altijd de waarheid spreken dus dat Sjors, (diegene die de opmerking plaatste) een eikel is! (Heb ik ook gedaan en dat luchtte enorm op om eens een ander voor paal te zetten)

groetjes,
Okki
okki is offline   Met citaat reageren