Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2020, 12:15   #14
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Update time.

Een maand na mijn eerste update, dus we zitten nu op 4,5 maanden.

Gisteren voor het eerst naar de kapper geweest. Dat maakt wel echt een verschil, zodanig dat ik de pet voorgoed vaarwel zeg.

De groei begint door te zetten, al blijft links nog steeds een beetje achter. De vraag blijft of alles nog echt dikker wordt gezien het geringe aantal grafts.

De multigrafts in de haarlijn blijven me wel storen.

Hoe kijk ik nu terug op het hele proces?

Naarmate ik meer weet over andere klinieken en 'ervaringsdeskundige' ben, vind ik Zantman Kliniek toch wel een beetje te simpel. Er wordt twee minuten naar je haar gekeken bij het consult. De verdeling van de grafts vind ik erg jammer. Heb ontzettend veel spijt van de 300 grafts op de kruin.
300 grafts gaan de boel achteraan niet redden en in mijn geval is 2000 grafts aan de voorkant gewoon te weinig.

Als ik het nu vooraan weer dikker wil krijgen, lijkt me dat lastiger dan alles in één procedure, omdat er altijd wel wat permanente shockloss van zwakkere haartjes lijkt te zijn. Twee ingrepen zijn heftiger dan één.

Tussentijds zijn er ook helemaal geen consults om te zien hoe alles groeit.

Conclusie: Zantman Kliniek staat op cruise control met een minimum viable procedure. Ietsje meer doen zit er niet in. Ik zie daarbij sterke overeenkomsten met b.v. Beauclinic. Voordeel is wel dat ze dus ook geen fake ingrepen upsellen zoals ACELL of serumbehandelingen.

https://imgur.com/a/qFgrpL2
Aver is offline   Met citaat reageren