Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2008, 08:27   #8
Dens_My_Entity
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 23
[Ervaringen] De wachttijd

Ik weet niet hoe anderen het ervaren, maar zodra je order de deur uit is en de wachttijd begint te lopen, komen er plots heel wat vragen en twijfels naar boven. Gaat het mooi zitten en blijven? Hoe gaat je omgeving reageren? Ga je het verborgen kunnen houden? Wat als het niet mooi zit maar je hebt wel net je haren afgeschoren, dan is er geen weg terug meer? Is de density juist? Zal het mooi blenden? Ga ik het gemakkelijk kunnen bevestigen?

Momenteel heb ik me bij al die vragen kunne neerleggen en heb het volste vertrouwen in Salva. Toch is er één klein euveltje waar ik niet omheen kan. Aangezien Salva mij heeft aangeraden om mijn eigen haarlijn te behouden en het haarwerk ongeveer 2,5cm achter de haarlijn te laten beginnen, vraag ik me af in hoeverre die 2,5 cm echte haren vooraan een probleem zouden kunnen vormen voor de nieuwe haren op de rest van mijn hoofd (met name het blenden). De reden waarom ik voor een haarwerk heb gekozen is om van mijn flinterdunne haren af te zijn en heb daarom dus voor een medium density gekozen (110 voor, 120 de rest), wat toch wel een groot verschil zal zijn met mijn echte haar.

Wanneer je nog een goeie haarlijn vooraan hebt, is het volgens Salva aan te raden om hem dus te laten staan, zodat het natuurlijker oogt. Maar als je dan net achter die 2,5 cm plots iets dikkere, nieuwe haren hebt zitten, in hoeverre oogt dat dan wel natuurlijk? Zal ik beperkt blijven tot het haar naar voren te dragen of zal het ook mogelijk zijn om af en toe wat voorste haarlijn te tonen? Maak ik me zorgen om niets?

Laatst gewijzigd door Dens_My_Entity; 6 januari 2008 om 08:29
Dens_My_Entity is offline   Met citaat reageren