Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2009, 13:04   #13
Kiran
HaarWeb lid
 
Kiran's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 244
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MGREEN Bekijk bericht
Misschien kun je wat uitgebreider ingaan op je ervaring, hoe ging het bijvoorbeeld bij die andere klinieken? Hoe ging de behandeling in zijn werk?

Er zijn meer mensen die tevreden zijn over hun haarkliniek (waaronder ik) die ook positieve ervaringen posten. Die vertellen dan wel hun verhaal erbij, daar hebben andere lezers ook echt wat aan. Puur zeggen dat een kliniek goed is is op haarweb vaak "misbruikt" door klinieken die dat alleen maar doen om vertrouwd te lijken.
Mijn ervaringen met de kliniek laser aesthetic te haarlem is ronduit slecht.
Ik heb daar een pijnlijke behandeling ondergaan. De verdovingen, het onprofessionele personeel wat er rondloop. Ik kan me nog herinneren ik zat in de behandelstoel en had zo'n ongeloofelijke pijn waardoor ik op een gegeven moment niet meer superstil kon zitten. Vroeg toen aan de implantsters om even comfortabeler te gaan liggen wat niet mocht
Die gast Peter van Ispelen met zijn grijns op ze kop van ach het valt allemaal wel mee.. ja sure is goed met je. Ik vindt hem zo'n 'nepfiguur' aan hem merkte ik vaak dat hij vooral op het geld uit was. Ik heb zulke mensen gelijk door en ik denk zij ook.,maargoed ik wist toen niet beter, wanhopig, kwetsbaar en daar weten zulke figuren dan goed op in te spelen.

Bij Hair Scence Institute (Dr. Gho) bij hem heb ik ook het gevoel gehad dat hij op het geld uit was. Er zijn dacht ik 500 grafts verplaatst. Het resultaat daar zwijg ik maar over.. Ik heb ook het idee dat niet alle haartjes goed door zijn gekomen. Bart van Prohair heeft duidelijke foto's dat de haren vanuit het donorgebied (die naar Dr. Gho zijn zeggen) terug horen te groeien helemaal niet terug zijn gegroeit. Weer zo'n zakkenvuller dus bahhh.
Kiran is offline   Met citaat reageren