Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2019, 10:57   #5
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Hey Maikel
Deze zoektocht heb ik ook doorgemaakt, zoveel aanbod en websites met veel info. Ben bij verschillende aanbieders op consult geweest (moet je gewoon zelf ook doen) en heb ook veel gelezen en gevolgd op haarweb. Uiteindelijk gekozen voor Esteworld, helder en prettig consult in IJsselstein, geen druk, geen gepush om een directe aanbetaling en wat ik uiteindelijk doorslaggevend vond was dat zij een eigen kliniek hebben in Istanbul met Nederlandse begeleiding. Alle andere aanbieders die jij noemt, trouwens dit geldt voor alle turkse klinieken die in nederland een mannetje hebben zitten, werken samen met een chirurg die vanuit een gewoon algemeen ziekenhuis werkt. Daarom kun je er ook niets over vinden, je weet niet eens waar je terecht komt! Zij werken op commissie basis en daarom stalken ze na het consult met apjes wat ik echt bloedirritant vond. Ik ben zeer tevreden over het hele proces zover en ik word goed begeleid, er zijn continu vaste contactmomenten met de nazorglijn. Natuurlijk kan nog niets over mijn eindresultaat zeggen maar heb er veel vertrouwen in.
Succes met je keuze man!
MBerghuis is offline   Met citaat reageren