Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2016, 16:33   #5
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Hoi Star,

bij mij is het gekomen door het stoppen met de Diane 35, toen ik de Diane weer ging slikken verdwenen mijn klachten weer. Hierna nogmaals een keer gestopt, en weer jeuk, vet haar (nooit eerder last van gehad), schilfers en haaruitval als gevolg door het stoppen. Weer de Diane 35 gaan slikken en weer verdwenen de klachten. Maar helaas kwamen mijn klachten weer terug toen ik de merkloze voorgeschreven kreeg, sindsdien heb ik er nog steeds last van, ondanks dat ik de merknaam (Diane 35) weer slik.

Het enige dat mij een beetje helpt is het verwijderen van de schilfers. Maar ze zitten er na een paar dagen gewoon weer. Heel frustrerend. Ik kan je dus niet echt een tip geven helaas. Ik las dat je de denorex ook voorgeschreven hebt gekregen. Het helpt mij ook niet het probleem op te lossen, maar lijkt wel de enige shampoo te zijn die de klachten in elk geval een beetje verlicht.

Hoe zit het met jouw schilfers als ik vragen mag? Zijn dit er veel? Grote kans dat de jeuk een gevolg van de schilfers is, als je veel schilfers hebt.
Je schrijft dat de klachten 3 maanden na de wissel begonnen. Volgens mijn dermatoloog lopen haren ongeveer 3 maanden achter, dus het zou kunnen. Desondanks kreeg ik zelfs na ongeveer 1,5 á 2 maanden na het stoppen en na de wissel de klachten.

Heel vervelend allemaal, en ik hoop dat je het me wilt laten weten mocht je iets vinden dat jou helpt..
Effie is offline   Met citaat reageren