Los bericht bekijken
Oud 22 november 2001, 18:30   #8
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Het is maar dat hij het zelf zegt........Natuurlijk hoor je boersma niet zeggen dat Duta beter zal zijn.......want dan raakt hij al zijn Prohair klanten kwijt ( minder centjes binnen).
Dat lijkt me niet logisch. Als hij zou vinden dat het beter was, zorgde hij er gewoon voor dat hij dutasteride bestelde, en kon ie de prijs van z'n medicijn omhoog gooien -> meer centjes.

Citaat:
Duta zal ongetwijfeld beter zijn dan Prohair...want anders was iedereen over de hele wereld aan de Prohair ( maar Prohair hoor ik hier voor het eerst).
Ongelooflijk inderdaad he.......

Er is gewoon een medicijn met zowel 5AR-1 als 5AR-2 remmers, en zowat niemand weet ervan af. Waarschijnlijk omdat de telefoons sowieso al roodgloeiend staan. Daar komt nog bij dat je alleen bij Boersma hierover terecht kan op maandag van 16:00-21:00.

Anyway, ik voel me in elk geval flex.... want ik heb het kick-ass medicijn


Maar volgens mij is het dus niet zo dat het altijd zo is dat goede oplossingen voor problemen standaard veel bekendheid genieten hoor. De wereld zit ironisch in elkaar.

Citaat:

Prohair blocked 2/3 deel van dht............maar waar in je bloed ........of dht type 1 in je hoofdhuid??
Meer dan 2/3.

Het lijkt me overigens van je totale DHT-niveau.

Citaat:
Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel vertrouwen in dermatalogen........In mijn begin was ik voor onderzoek naar het ziekenhuis geweest. Was bij een top dermatoloog.........vroeg aan hem.....kan ik iets aan mijn kaalheid doen??........hij zij nee.....er bestaat NIETS tegen kaalheid.......ik zei en hoe zit het dan met Finasteride.......hij zij......dat helpt niet.........zijn maar verkoop praatjes.......je moet je kaalheid gewoon accepteren....Nu 2 jaar later en met Finasteride......heb ik echt de zin om die hufter op te zoeken en voor zijn kop te schieten.......want hij zal bij elke arme kalende patient zeggen dat er niets is tegen kaalheid_terwijl er wel iets tegen te doen is------>>> FUCK DERMATOLOGEN EN LANG LEVE WETENSCHAPPERS!!!
Ik snap je boosheid. Ikzelf ben ook niet kapot van hoe ik behandeld ben door dokters en artsen (daarom ben ik blij dat ik eindelijk een goede en oprechte ben tegengekomen). Maar wist je dat sommige lui wetenschappers haten omdat ze niet opschieten met hun te gek gave uitvindsels? (zie de Amerikanen op hairsite over Gho en zijn HM-techniek praten.... 't is niet gezond meer) Het is maar net in wat voor situatie je verkeert....

Zo hebben ze in Haarlem ook tegen mij gezegd dat ik maar niet aan de medicijnen moest beginnen omdat dat allerlei naar gedoe met je hormoon-systeem oplevert, wat weer veel bijwerkingen kan hebben en zo.

Een jaar later, nu ik meer weet, besef ik ook donders goed dat ze het alleen maar deden om hun HT-inkomsten veilig te stellen.

Just imagine... ik had al een jaar en een paar maanden aan ProHair kunnen zitten.

Maar ja........... het ziet er naar uit dat het alsnog goed komt met ons. HM is ook onderweg moet je weten
  Met citaat reageren