Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2015, 15:45   #2
zapruder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2015
Berichten: 15
Geslacht:
de behandeling en wat er daarna gebeurde

Donderdag 2 April vertrok ik naar Istanboel. De vlucht(ten) kostten me 250 euro dat is best veel maar het gevolg van kort van tevoren boeken.

Op het vliegveld opgehaald door aardige chauffeur deze sprak een beetje Engels. Het Hotel lag op bijna een uur rijden. Dit hotel, Palanga Bosphorus was een heel aardig hotel met nette kamers en goed personeel. Enige nadeel is dat je voor middag of avond eten de deur uit moet. Dat kan de eerste dagen lastig zijn. En dat werd het ook.
Op vrijdag 3 april werd ik weer opgehaald door de chauffeur. Om 12 uur was ik bij de Liv kliniek die er echt heel goed uit ziet om niet te zeggen state of the art. Ik werd daar begroet door Arif, een pharmacie student van begin 20 die me in heel goed Engels uitlegde wat er ging gebeuren. Ik werd kaal geschoren. Het was een vreemde gewaarwording om mezelf kaal te zien maar ik moet zeggen dat het me niet eens zo gek stond. Dus er is nog hoop mocht ik toch ooit definitief afscheid van mijn haren moeten nemen. Er werd bloed afgenomen en een infuus ingebracht en ik ontmoette Dr Resat Arpaci. Die zette wat lijnen op met hoofd en legde uit waar de grafts zouden belanden.
De hele behandeling zal zo'n 4 en een half uur geduurd hebben. De fase van het boren duurde een uurtje en 3 uur voor het inplanten.

Ik vond het niet pijnlijk het was goed verdoofd maar er zijn prettigere manieren om een vrijdagmiddag door te brengen.
Daarna een maaltijd en naar het hotel met een vissershoedje.
Ach en dat hoedje hadden ze me dat maar nooit meegegeven.

Arif begeleidde alles en vroeg of ik nog vragen had. Ook s avonds kreeg ik berichten of alles goed ging.

Terror in Istanboel
De dag erna nam ik een taxi naar de Hagia Sophia. Daar aangekomen stonden overal rijen wachtenden voor kaartjes, ook voor de blauwe moskee en het Topkapi paleis die allen vlak bij elkaar liggen.
Dus ik besloot van daaruit een wandeling te maken naar de grote bazaar.

Na enkele uren ging ik terug naar het hotel maar toen ik het vissershoedje af wilde doen merkte ik dat het vastgekleefd was aan mijn hoofd door een bloeding. Ik probeerde het voorzichtig mogelijk van mijn hoofd af te halen maar het resultaat is te zien op de volgende foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg bloody head.jpg‎ (96,6 KB, 179x gelezen)
Bestandstype: jpg hoedje met grafts.jpg‎ (86,7 KB, 163x gelezen)

Laatst gewijzigd door zapruder; 4 mei 2015 om 18:27
zapruder is offline   Met citaat reageren