Los bericht bekijken
Oud 10 november 2019, 22:05   #6
Elsa27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Update haaruitval

Dank voor jullie reacties! Ondertussen heb ik mijn bloeduitslagen terug, alles was goed, geen tekorten. Alleen B6 was te hoog (waarschijnlijk slikte ik een te hoog gedoseerd supplement), maar dat heeft niks met haaruitval te maken lees ik.

Ondertussen heb ik het idee dat de uitval een beetje stabiel is gebleven. Mijn huisarts wil me nu nog niet doorverwijzen, omdat zij geen probleem ziet. Mijn hoofdhuid ziet er gezond uit, en toen zij naar mijn haar keek en er aan trok had ze geen losse haren in haar hand..

Zelf begin ik nu ook een beetje aan mezelf te twijfelen. Beeld ik het me toch niet in? Ik ben enorm bang om ooit kale plekken te krijgen, enorm dun haar, of zelfs kaal te worden, en daarom let ik er enorm op. De afgelopen week heb ik mijn verloren haren zoveel mogelijk geprobeerd te tellen, en het aantal komt doorgaans niet boven de 100 per dag uit (behalve incidenteel op een wasdag, ik was mijn haar eens in de 4 dagen ongeveer). Hoe beoordelen jullie nou of je haaruitval echt abnormaal is? Ik vind het erg moeilijk en merk dat ik het niet goed los kan laten voor nu.

Moet ik nu op mijn strepen gaan staan en strijden voor een verwijzing naar een dermatoloog? Wat is wijsheid?
Elsa27 is offline   Met citaat reageren