Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2011, 01:13   #7
Valkoog72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 5
Hallo allemaal. Behalve het verdoven heb ik nagenoeg nergens last van gehad. Verdoven was op sommige plekken wel vervelend maar ja welke prik niet. Ook de dagen na de behandeling heb ik vrijwel nergens last van gehad. Geen hoofdpijn geen jeuk en op mijn voorhoofd na eigenlijk ook geen zwellingen. Ik had gelezen dat veel water drinken dat allemaal voorkomt en dat heb ik dus ook gedaan. De eerste dagen heb ik slecht (heel slecht) geslapen. Maar dat had meer te maken met de angst om de grafts te verliezen dan de pijn. Je mocht er niet op liggen namelijk. Alleen tijdens het liggen had ik soms een vervelend gevoel. Sinds 3 dagen heb ik geen korstjes meer maar zijn er een paar bultjes bijgekomen en die jeuken wel??

Bijzondere kalingspatroon Grappig. Ik ken er wel meer zo..

Ik heb het niet kunnen tellen maar heb me laten vertellen dat er in totaal 3100 grafts geplaatst zijn. Als ik naar mijn donorgebied kijk dan ga ik daar wel van uit. Het was vrijwel kaalgeplukt. De eerste dagen maakte ik me daar wel zorgen over maar ook dat is vrijwel niet meer te zien. Wat betreft de dichtheid ziet het er voorlopig niet slecht uit. In ieder geval voor en boven dan. De kruin moet nog blijken. Uit mijn omgeving hoor ik dat het steeds beter uitziet dat er kleine haartjes te zien zijn. Vlak boven mijn hoofdhuid. De echte resultaat zoals ik het wil hebben moet nog blijken natuurlijk. Ik hoop van wel.. Even een paar maanden afwachten.

Ik heb aan mijn haarlijn (voor dus) niets laten doen. Dat is van mijzelf. Mijn inhammen wilde ik ook laten verhelpen de chirurg vond dat niet nodig dus heb het maar zo gelaten.

Over een tijdje maak ik weer wat foto's en laat ik het wel zien. Voorlopig lijkt het erop dat ze eraf beginnen te vallen.

Wanneer ga je Slotzang?? O een tip, neem zo'n vliegtuig/auto kussen mee. Zo'n ding wat je om je nek doet. Dan slaap je tenminste wat makkelijker. Succes he..
Valkoog72 is offline   Met citaat reageren