Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2019, 20:37   #3
kermak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 54
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Hi Kermak,

Hoe gebruik je de foam? Ik laat mijn handdoek gedroogde haar in de ochtend wat opdrogen en föhn het vervolgens droog voordat ik kirkland foam met kleine toefjes tussen de haren op het hoofd aanbreng. Vervolgens smeer ik het uit en föhn ik het droog. Ik heb dan geen problemen met de foam. Zonder föhn krijg ik een nattige/vettige look, dus wellicht helpt het gebruik van een föhn als je dat nog niet doet.

Ik zou mijn haar niet wassen na 1 uur. Volledige absorptie van minoxdil is pas na 4 uur, maar een substantieel deel is na een uur inderdaad geresorbeerd door de huid. Ik zou het risico niet nemen tenzij je om dringende redenen snel moet douchen

Groet en succes!

Nicolaas
Dank voor je reactie Nicolaas! Ik denk ook niet dat het verstandig is om mijn haar al na een uur te wassen maar ik gebruik nu geen föhn aangezien ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet mocht.

Wat vind jij er overigens van om 15% minoxidil te gebruiken? Ik las online het volgende: "I prefer to use 15% minoxidil as it means I dont need to be applying it twice a day. I apply it in the evening and wash it out after a couple of hours".
kermak is offline   Met citaat reageren