Los bericht bekijken
Oud 12 april 2012, 14:44   #6
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen76 Bekijk bericht
Ik heb altijd weerstand gehad tegen het gebruik van fina, mede uit angst voor de mogelijke bijwerkingen. Maar bij het consult zei dr. De Reys dat een HT eigenlijk geen zin heeft zonder Fina... alles wat erbij komt zal in een paar jaar ook weer verdwijnen. Dat heeft me aan het denken gezet en ik heb toen een test van 2 weken gedaan via de huisarts of er bijwerkingen zouden zijn. Die zijn/waren er niet dus toen heb ik de knoop doorgehakt... én voortaan aan de finasteride, én een HT.
Ik ben het niet helemaal eens met deze stelling. Ten eerste, alles wat er bij komt ga je niet verliezen, want wat er bijkomt is ongevoelig voor dht. Een deel dat je al had, kun je inderdaad verliezen. En ja, fina kan die haarstatus lang behouden, maar dan zul je je hele leven serieuze medicatie moeten slikken. Ook als je maximaal 1 ht wilt ondergaan, dan gaat deze stelling wellicht op.

Maar je kunt ook zonder fina gerust een ht ondergaan, maar dan moet je wel beseffen dat je een keer terug zult moeten gaan (indien je haarstatus achteruit gaat). Bovendien zul je altijd genoegen moeten nemen met een 'volwassen' haardos.

Ik weet dat ik in de loop van de tijd nog een ht zal moeten ondergaan, want achter gaat ook kalen. Dat heb ik er voor over, tot die tijd probeer ik het uit te stellen met minox.

Hoe dan ook, het ziet er goed uit bij jou! Een goed herstel en een mooie haardos toegewenst!

Laatst gewijzigd door sonico; 12 april 2012 om 14:46
sonico is offline   Met citaat reageren