Los bericht bekijken
Oud 31 december 2006, 08:39   #78
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Bij ProHair in Mechelen. Ik was 5900 euro kwijt voor 1400 uitgenomen FU.

Geïmplanteerd zijn er uiteindelijk iets meer dan 1500, vanwege opdeling van een aantal grafts tot single hair grafts voor de haarlijn. Ik moet dit aantal schatten aan de hand van tijd die nodig was voor het planten van grafts in extra gemaakte slits. Precies weet ik het niet en 1500 is een mogelijk conservatieve schatting van mijn kant.

Ik dacht dat het bij jou om 1200 grafts ging en ik rekende wat optimistisch aan mijn kant met 1550 grafts, dus mijn oorspronkelijke berekening was niet geheel correct. Die 1250 kan bij een FUT alleen staan voor het aantal uit de strip geoogste en geïmplanteerde grafts, dus als ik goed reken kom ik voor jou op €3,76 per geïmplanteerde graft en bij mezelf op ongeveer €3,93. Ik was dus bijna 5% duurder uit.

Hetzelfde resultaat met FUT zou dan voor mij omgerekend 5640 euro hebben gekost. Een besparing van 260 euro en daarbij zou ik nog een hotel hebben moeten nemen om de volgende dag terug te kunnen komen voor de controle en het wassen van het litteken (en omdat alleen terugrijden naar huis dan geen optie was) en ik zou nog een keer terug hebben moeten komen om de hechtingen te laten uitnemen. Voor het geringe verschil dat dan overblijft zou ik altijd een FUE nemen.
Dat is inderdaad 'billig'. En dan heb je niet eens het risico van eeuwige last van je litteken!

Was het een aktie of is FUE idd tegenwoordig zo goedkoop??
Limbo is offline   Met citaat reageren