Los bericht bekijken
Oud 31 december 2006, 14:15   #80
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Maar hoe zit dat dan bij FUT? Ik neem aan dat vooraf wordt afgesproken hoeveel grafts ongeveer worden geïmplanteerd. Er zal wel veel ervaring zijn met hoeveel grafts er uit een x-aantal cm2 te oogsten zijn, maar helemaal precies is dat niet te mikken bij het wegsnijden van de strip.

Stel dat ze iets te ruim mikken. Gooien ze dan grafts weg, worden die gewoon geïmplanteerd zonder meerkosten of is er dan een afspraak voor een (gereduceerd) tarief boven het aantal vantevoren afgesproken grafts?

Als er geen afspraken zijn, dan zou bij mij de verdenking rijzen dat ze er dus weggooien of misschien gewoon krap mikken. Wat let ze bij een tekort om een flink aantal 'drietjes' op te delen in 'eentjes' om toch aan het afgesproken aantal grafts op het tellertje te komen? Of ben ik te wantrouwend?
Goede deal gesloten!

Bij mij was afgesproken euro 4.700 voor 950 grafts. Na de controle 's anderen daags zei een andere consulent me desgevraagd dat het er ruim 1.000 waren geworden, en bij de eindcontrole stond er 1.250 op het papier.

Koehandel? Ja! Want controleren kun je niets!!
Limbo is offline   Met citaat reageren