Los bericht bekijken
Oud 3 januari 2007, 10:19   #86
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink HM/FUE/Bodygrafting in Maastricht?

Heb even meegekeken en jaja jongens waarom niet gewoon eerst inplantkanalen maken en daarna donorhaar ontnemen(!) dmv. strip/fue, je weet gelijk hoeveel grafts men nodig heeft voor het te behandelende gebied en de haarwortels zijn ook weer sneller terug in de bloedbaan - HT omdraaien!

Ik ga voor mijn SITEFUE 500+ toch maar naar Natural Clinic Maastricht in 2007, jongens ga de volgende keer ook hier eens even kijken in Maastricht want misschien kan men daar best goed handelen over een mooi prijsje met Dr. Gené + zijn zeer ervaren team!

Ook mijn eventuele bodygrafts laat ik denk ik in kleine sessies(500-1000grafts) doen in Maastricht waar men dit ook al enige tijd schijnt te doen! Want mezelf dagen achter elkaar laten behandelen in Delhi/India met lange reis etc.. lijkt me ook niets! Gewoon elke maand 500-1000 bodygrafts bij Natural Clinic en op de avond gewoon weer lekker thuis voor de buis of de spiegel! Het meest ervaren team voor FUE-haartransplantatie in NL/Benelux zit toch in Maastricht of niet dan!

Binnenkort maar eens gaan kijken in Maastricht en een datumpje prikken!

Groet Hairobservator

En ja hoor hij is WERELDKAMPIOEN bij de PDC in het eerste jaar door winst op Tailor in de finale, onze dikke bolle toeter met dun getransplanteerd blond haar! Blijft best een goed resultaat hoor zeker van voren gezien, hij staat ookwel geweldig in de spotlight bij het darten met druppelend zweet en veel schijnwerpers op zijn koppie!

Kettmann heeft verder ookwel super reclame modellen hoor, eerst Joling die na zijn behandeling erg veel bereikt heeft, dan Advocaatje die bijna alléén maar succes had de laatste jaren en nu Barney die de wereld over gaat maar vooral ook met pay-tv te zien was in de USA/Canada!

Laatst gewijzigd door hairobservator; 3 januari 2007 om 10:40
hairobservator is offline   Met citaat reageren