Discussie: Velform Hair Grow
Los bericht bekijken
Oud 1 september 2008, 21:14   #23
Patsj
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2008
Berichten: 1
Thumbs down Kalend sinds m'n 18e..

Hallo allemaal,

Ik ben nu 20 en mijn haar word steeds dunner. Het begon met kleine inhammen, vervolgens dunde het haar op mijn kruin uit en het begint nu bovenop ook al aardig zichtbaar te worden. Niet echt om vrolijk van te worden.

Ik heb wel eens van die theoriën gehoord dat je kaal word als de broer van je moeder ook kaal is, wat volgens hen dan ook in de meeste gevallen ook uit kwam. Bij mij is het dus ook het geval.

Nou heb ik hier en daar wat gelezen op dit forum dat er meerdere mensen zijn, in mijn leeftijdscategorie, die dit ook hebben.

Nou heb ik dus ook die reclames gezien van Hair grow Plus, wat natuurlijk geweldig zou zijn als dat echt allemaal zo werkte, maar ik heb er mijn twijfels bij. Ik stond op het punt om het te bestellen, totdat ik hier terecht kwam en mij bedacht.

Het is dus het verstandigst om naar de huisarts te gaan? Is dit erg duur? Zijn er hier mensen die wél positief zijn over Hair grow Plus?

Ik zou graag wat van iemand vernemen, want als ik een paar jaartjes langer met mijn haar kan doen, zou dit geweldig zijn

M.v.g,

P.
Patsj is offline   Met citaat reageren