Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2016, 13:02   #9
chelie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2016
Berichten: 102
Geslacht:
@ themen, dat klopt ja, zoals ook in het verslag staat, 14 en 15 november gaat het beginnen, dus 2 dagen ; waarschijnlijk doen ze dan eerst dag de voorkant helemaal dus die 2000 grafts, de tweede dag de overige 1000 dus dat zal wat minder lang duren denk ik.

@ maxeh, veldhoven heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding na het research wat ik heb gedaan. Ik ben ook op consult bij hairplus in Barendrecht geweest, deze zit laag in de markt qua prijs, maar het consult was iets minder professioneel als in Veldhoven en ik heb er niet echt mega resultaten gezien, niet zeggende dat ze slecht zijn hoor, maargoed je moet een keus maken.

Ik heb ook nagedacht over Eberson, maar deze is toch weer een stukje duurder en het kost al genoeg geld, al moet ik zeggen dat ik daar ook wel hele goede resultaten heb gezien hoor.
Pro hair clinic lijkt ook gewoon een prima kliniek, maar mijn gevoel is continue uit blijven gaan naar Veldhoven.

Verder heb ik zelf bijna alle sites bekeken van klinieken die een HT doen, forums gelezen, meningen van anderen in overweging genomen, prijs/kwaliteit vergeleken, maargoed het is ook het gevoel wat je er bij hebt en ik heb een heel goed gevoel bij Veldhoven.

Turkije heb ik niet in overweging genomen, voel me daar niet zo relaxed bij, maar ook dat is gevoelsmatig, want ook in Turkije heb ik best goede resultaten gezien en zijn ook vrij goedkoop.
chelie is offline   Met citaat reageren