Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2014, 10:18   #1
bart83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2014
Berichten: 2
Geslacht:
Question Beste tondeuze voor kaal hoofd

Hallo allen

Heb even wat rondgezocht op het forum, maar buiten 1 korte post niet echt iets gevonden. Ik zoek een goede tondeuse om wat er nog overblijft van mijn haar (aan de zijkanten vooral) zo kort mogelijk te scheren. Ik had vroeger een Wahl bald fader, maar die is helemaal uit elkaar gevallen.

Nu heb ik (tijdelijk) een goedkope remington gekocht (HC5030) maar dat ding scheert op de kortste stand nog zo lang dat het lijkt alsof ik nog haar van 2 weken op m'n hoofd heb staan.

Nu zag ik de Remington HC5600 staan. Maar volgens de ene site scheert die maximaal 3 mm kort, volgens een andere dan weer 0,5 mm en volgens nog een andere 0,2 mm. Wat is het nu? Wat me verder een beetje verontrust is dat ik op weer een andere site zag dat ook mijn huidige remington HC5030 zogezegd 0,mm scheert. Ik kan je wel verzekeren dat dat absoluut niet het geval is, en het zou jammer zijn om geld uit te geven aan een toestel dat ook veel te lang scheert.

Dus, iemand tips of advies over de aankoop van een nieuw toestel? Graag eentje waarmee ik achteraf niet nog eens met een scheermesje erover moet.

Bedankt!
bart83 is offline   Met citaat reageren