Los bericht bekijken
Oud 1 december 2016, 22:52   #8
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik ben het met Limbo eens. Het is natuurlijk erg vervelend dat het, zoals je aangeeft, onproffessioneel en opdringerig is verlopen maar je geeft zelf aan dat je een en ander telefonisch hebt toegezegd. Een mondelinge (telefonische) overeenkomst is ook gewoon een overeenkomst en dan is er van een handtekening natuurlijk geen sprake.
Als je het van de andere kant bekijkt en je was die maandag ingepland dan is het volgens de normale regels niet zo vreemd dat er, als je niet komt opdagen, annuleringskosten zijn verschuldigd. Als het goed is hebben zij toch mensen voor die behandeling op dat moment aanwezig gehad die ook op de loonlijst zullen staan en nu niets hebben kunnen doen.Het feit dat ze aangeven dat als je je daar alsnog laat behandelen geen annuleringskosten hoeft te betalen is eigenlijk dan ook vrij netjes denk ik.

Je geeft aan dat je tijdens je consult een soort factuur kreeg met de kosten. Stond daar iets op mbt het tijdstip en/of mogelijkheden van betaling en eventuele annulering?
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk als je uiteindelijk wegens ziekte niet behandeld kunt worden, maar ik denk wel dat je het van beide kanten moet bekijken. Hoop dat je er naar tevredenheid met hen uit zult komen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren