Los bericht bekijken
Oud 11 september 2002, 23:08   #3
Daniella
HaarWeb lid
 
Daniella's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juni 2002
Berichten: 91
Hoi Diana, toch een beetje duidelijkheid over transseksuelen en hun gevecht tegen de haren. Ook bij hun dus geen definitieve oplossing omdat wat ik dus al eerder zei haren die er eenmaal zitten gaan door medicijnen ( hormonen ) niet meer weg.
Ceez zei hier iets over dat de reden was dat transseksuelen meer vergoeding zouden krijgen dat bij hun de haren na de behandeling weg zouden blijven wat dus hierdoor tegengesproken word want ze moeten dus levenslang hormonen blijven slikken. Het blijft oneerlijk vind ik die bedragen die transseksuelen vergoed krijgen voor het gehele lichaam terwijl vrouwen het alleen vergoed krijgen voor gezichtshaar.

Over wat jij zei over de `gladdere ` transseksuelen. Zou het niet zo zijn dat die toen ze nog man/ jongen waren ook al niet zo behaard waren. Ik ken nl. mannen die minder behaard zijn dan ik vooral wat betreft gezichtshaar. Als we Kelly als voorbeeld nemen, het is bekend dat zij heel vroeg begonnen is met de transformatie naar vrouw en ik heb eerdere foto´s van haar gezien toen ze nog een hem was, had toen ook al niet veel gezichtshaar en min of meer gezichtstrekken waarvan je op het eerste gezicht niet zou weten of het nou mannelijk of vrouwelijk was. Misschien is hij/ zij ook al in een vroeg stadium begonnen met laserontharing omdat ze voor Big Brother ook al in de publiciteit was. ( heeft een travestietenverkiezing op tv gewonnen) Kortom ze heeft gewoon geluk gehad denk ik.
Daniella is offline   Met citaat reageren