Los bericht bekijken
Oud 29 oktober 2007, 12:56   #31
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
de voorgaande poster is weeral eens duidelijk iemand die er werkt of er belangen bij heeft. Smedts is een gehaaide praatjesmaker ...

Ik had ei zo na bij hem een haartransplantatie laten doen in een achterkamertje stel je voor. Ongelooflijk dat dit allemaal kan overigens dat dit dus niet gereguleerd is.

ik vroeg hem toen wie de behandelende arts zou zijn en daar gaf hij geen duidelijk antwoord op en hem( de arts) spreken was al evenmin mogelijk dus vroeg ik mijn voorschot terug ( had ondertussen ook al zeer veel slechte commentaar over smedts gehoord). Na wat dreigen kreeg ik toch het grootste deel terug van mijn toch wel aanzienlijke voorschot terug.

maar ik vind het totaal geschift dat hij daar haartransplanaties mag laten doen bij wijze van spreke in een kapsalon. En het gaat hier dus over een FUT, toch geen niemendalletje!

Je krijgt er overigens geen deftig gesprek maar wel een promofilmpje te zien . Ook het personeel loopt daar volgens mijn gevoel met een ei in de broek rond uit schrik voor hun baas.

gelukkig heb ik er nooit iets laten doen , maar uit wat ik zelf ervaren heb en wat ik lees op het net kan je enkel ver van wegblijven.
Falcone is offline   Met citaat reageren