Los bericht bekijken
Oud 15 november 2007, 20:43   #37
spoetnik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 69
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spoetnik Bekijk bericht
Bedankt voor reactie en ik die dacht dat dit toch goedkoop is,na mijn belevenissen bij Smedts in Boom ben ik tevreden,ik probeer me wel te informeren om bij (hoe heet hij) SALVA(?) te bestellen.Ik ben een beetje bang voor mijn eerste bestelling,weet niet goed wat ik moet doen,weet niet welke soorten haar enz..ik moet bestellen.Ik had graag ,om het te proberen klevers besteld,maar ik vond 200euro verzendkosten wel duur voor een rolletje klevers(om het te proberen).Maar ik blijf me wel informeren want ik wil goedkoper gelukkig zijn.Groetjes
Sorry SALVA,ik had me beter goed geinformeerd voor ik een bedrag op dit forum plaats.Het is dus géén 200 euro voor verzending van bestellingen maar slecht 15 euro.Mijn oprechte verontschuldiging.
Weet trouwens iemand hoe ik ALLE gegevens van de website van Salva,waar men het bestelformulier (bestelformulier is reeds gelukt)vind en de andere info pagina's,kan afdrukken op een A4 (normale paginagroote),ik heb ook moeite met het ontcijferen van vb:indian remy hair of color ring of baby hair in front of monofilament top of poly swiss base,wie kan dit 'vertalen' voor mij,zodat ik een beetje inzicht krijg.Ik twijfel wat ik percies moet bestellen.Hartelijk dank bij voorbaad.
spoetnik is offline   Met citaat reageren