Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2015, 00:19   #791
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo k'alend,
Het is logisch dat je zoveel mogelijk info wilt krijgen om te weten te komen hoe het er nu daadwerkelijk uitziet. Dat je niet alleen van al dan niet gemanipuleerde foto's uitgaat is ook logisch.
Het is trouwens ook weer niet zo dat alle foto's zijn bewerkt. Je weet zelf dat het erg afhankelijk is van de lichtinval hoe een foto er uiteindelijk uitziet. Je hoeft echt geen professionele fotograaf te zijn om van een en hetzelfde mhp hoofd zowel een erg lichte als een erg donkere foto te maken.
Wel lijkt me dat je in het begin toch ergens van moet uitgaan en dat is toch meestal aan de hand van een foto, videootje en wat tekst. Zo ben ik er ook mee in aanraking gekomen. Vervolgens ga je verder zoeken en heeft m.n. dit forum mij erg geholpen. Ook de duidelijke websites van m.n. HIS (GB) en Artistry Concepts (USA), Goodlooking (USA) en in Nederland van Beauty Care Noordwijk inmiddels Nederland, hebben mij over de streep getrokken.
Ook ik heb pas ruim 3 maanden na mijn intake gesprek de beslissing genomen. Achteraf kan ik alleen maar zeggen dat ik het veel eerder had moeten doen. Ik heb het nu 2 jaar en werkelijk nog geen seconde spijt van gehad.

Ik vind het wel begrijpelijk dat je probeert via andere mensen die het ook hebben ondergaan te kijken hoe het er in het echt uitziet. De filmpjes waarnaar jij verwijst, die eerste twee, daar kan ik me nauwelijks van voorstellen dat daar al een behandeling zou hebben plaatsgevonden.

Tegenwoordig kun je je erg goed op de hoogte stellen van hoe het er daadwerkelijk uitziet. Zowat elke maand wordt er in Noordwijk een open dag georganiseerd waarin je live een behandeling en dus het resultaat kunt zien. Wat wil je nog meer? Daar kan toch geen foto of filmpje tegenop!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren