Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2019, 19:50   #28
Member
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoniem689 Bekijk bericht
Bedankt beste vrienden voor jullie feedback.

Ik ga me verder laten informeren, maar ik neem aan dat de consults voor de Turkse haarklinieken ook slechts bestaan uit het doorsturen van enkele foto's en een offerte? Ik maak binnenkort wel een afspraak met Hairworld in Vlaardingen, zijn er nog consultants die aan te raden zijn?

Wat betreft de medicatie, Minoxidil ben ik wel blijven doornemen, weliswaar met enkele tussenpauze's. Op aanraden van jullie heb ik wat verdere informatie opgezocht over Finasteride en heb beslist om het vanaf vandaag terug in te nemen (1,25mg/dag) aangezien het kennelijk van belang is om te behouden wat nog rest en op consistente basis Minoxidil (2x dag) verder te gebruiken.
Er van uitgaande dat je Finasteride in blijft nemen dan ben ik geneigd om positiever te zijn over de mogelijkheden dan de meeste reacties hier. Naar mijn idee is met een conservatieve haarlijn (NW 1, 2) in een of twee behandelingen een forse cosmetische verbetering te realiseren. Belangrijk is wel om je te realiseren dat de kruin daarbij dan nog wel een beetje doorzichtig kan zijn maar je ziet er dan zo veel beter uit dat je dat dan eigenlijk niet meer zo veel schelen. Ik spreek uit eigen ervaring, was ongeveer even kaal als jij. Doe zo veel mogelijk onderzoek op verschillende internet forums en ga op consult bij zoveel mogelijk goede klinieken (bijv. H&W, Hattingen, Feriduni, Bisanga, etc.)
Member is offline   Met citaat reageren