Los bericht bekijken
Oud 9 december 2020, 11:59   #1
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
Post finasteride syndrome bestaat niet

Lotgenoten,

Kevin Mann heeft een video gemaakt over dat Post Finasteride Syndrome niet bestaat. En ik moet zeggen, na al mijn eigen research, moet ik me toch wel aansluiten bij zijn boodschap. Ookal gebruik ik nog geen oral finasteride, de topische gebruik ik wel.

https://youtu.be/pMDKHfbnQJI

Zie hier en beoordeeld zelf

Ik denk dat iedereen die voor het eerste keer kennismaakt met Post Finasteride Syndrome, zal zeggen: 'dat finasteride hoeft voor mij niet'. Toen ik de eerste las dat 'mogelijke' bijwerkingen blijvend kunnen zijn, toen besloot ook ik om geen finasteride te gebruiken. Ik zou geen orale finasteride gebruiken en op zoek gaan naar alternatieven. Niet bewezen alternatieven. Ik kan me zelfs herrineren dat dit op een site staat als dokter.nl.

Mijn vraag nu: worden we niet te bang gemaakt en kiezen we uiteindelijk voor de slechtere alternatieven?

Wie heeft goede ervaringen? En hoe pakken jullie het aan? Uit de studies komt naar voren dat zelfs 1 mg per dag teveel is voor optimaal cosmetisch resultaat. Ik heb het gevoel de meerderheid wel nog steeds de 'normale' dosering van de huisarts aanhoudt?

Laatst gewijzigd door RogerStone; 9 december 2020 om 12:17
RogerStone is offline   Met citaat reageren