Los bericht bekijken
Oud 9 december 2020, 21:38   #10
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RogerStone Bekijk bericht
Dat bedoel ik dus. Het kan bijvoorbeeld toch zijn dat een aanzienlijk deel van de mensen die PFS ervaren dat zij al iets onder de leden hadden? En dat bv. de combi potentieprobleem (soms ook onwetend omdat vanaf een bepaalde waarde dit al toegeschreven krijgt) + fina een schadelijke cocktail kan zijn?

En ik vraag me af of bv. een laag libido + fina + te hoge dosering nog schadelijker kan zijn
Alles kan. Maar tot je een studie begint om het te bewijzen heeft speculatie natuurlijk niet zoveel zin. Feit is dat x% van de mensen die aan fina begint bijwerkingen zegt te ervaren, en dat y% van die x% zegt er niet meer vanaf te komen als ze gestopt zijn.
Het laatste wat je, lijkt mij, zou moeten doen is denken: mij overkomt het toch niet, want ... (ik heb prima erecties, of: ik heb rood haar, of: whatever). Iedereen die aan fina begint moet zich ervan bewust zijn dat het ook jou kan overkomen. Kan je daarmee leven, en is je haar zó belangrijk voor je en heeft haarverlies zoveel impact op je dat je die dobbelsteen wel wil gooien, prima, dan heb je er goed over nagedacht.. Zo niet, dan niet.
minten is offline   Met citaat reageren