Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2009, 09:51   #10
Rosemary
- Come what may
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lindaaaaa-91 Bekijk bericht
Ik word hier echt moedeloos van en schaam me vreselijk voor mijn haarziekte. Ik ga wel steeds beter leren om ermee om te gaan, maar alsnog heb ik veel moeite met mijn haarziekte, wat mijn dagelijks leven erg beinvloed.
Ik kan niet ergens heen zonder een pet te dragen, anders zijn mijn kale plekken zichtbaar. God, wat begin ik die lelijke petten te haten. Ik durf niet te zwemmen, wil niet uitgaan, want wie gaat er nou uit in een discotheek met een pet op haar hoofd? Het beinvloed mijn sociale leven behoorlijk.
Heey,

Ik heb in precies dezelfde situatie gezeten als jij. Ik ben zelf ook 18 jaar, en ik heb op het moment meer kale plekken dan haar. Ik wilde ook niets meer doen, want overal waar je kwam werd je er toch op aangekeken. Op een gegeven moment hield ik het niet meer vol en heb ik de stap genomen om te gaan kijken naar een haarwerk. Ik heb hem nu een maand of 3, en ik ben zoveel gelukkiger! Het is echt aan te raden. Ik heb voor mezelf besloten net zolang met een haarwerk te lopen totdat ik het zelf helemaal geaccepteerd heb. Je voelt je buiten de deur zoveel zekerder, en ze zijn tegenwoordig zelfs zo goed dat de mensen om je heen die het niet weten het ook echt niet zien.

Op de vraag of je er vanalles mee kan doen.. Ik ben een maand geleden naar Disney geweest, maar daar heb je ook al die achtbanen enzo. Het ging op zich allemaal prima, en mijn haarwerk zit alleen nog maar met speldjes vast! Het is alleen het gevoel dat dat ding van je hoofd kān waaien, dus voor de zekerheid hield ik het toch stiekem vast haha. Maar inderdaad wat al eerder is gezegd, het waait er echt niet zomaar af

Ik heb er ook mee gezwommen van de week. Zee- en chloorwater is niet echt heel goed voor het haarwerk, maar een keertje kan denk ik niet zo heel veel kwaad.. Zelfs als het nat is kan je het bijna niet onderscheiden van echt haar.

Kortom, ga een keertje naar een haarwerkstudio en kijk wat de opties voor jou zijn. Het heeft mij heel erg veel geholpen .
Rosemary is offline   Met citaat reageren