Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2020, 01:05   #1
Logi92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Ongepland Zwanger gebruik Finasteride Man

Beste allen,

Ik ben nieuw op het forum, al heb ik in het verleden al een paar keer gekeken en de afgelopen 2 dagen veel gelezen. Ik zit met een enorm rotgevoel, mijn vriendin is zwanger geraakt door de pil heen, en ik gebruik sinds juni 2019 1,25mg finasteride na een uitgevoerde haartransplantatie. Ik was al bekend met de verhalen over mogelijke afwijkingen bij de mannelijke foetus aan de plasbuis en ging er dus ook vanuit dat ik de komende jaren geen vader zou worden. Gebruik ook regelmatig een condoom alleen icidenteel niet met dit als resultaat. Ik ben al bij de huisarts geweest, heb de kliniek gebeld en met de apotheker, maar de enige echte ervaringsdeskundigen komen hier samen. Al heb ik al alle discussies afgestruind met berichten hierover wil ik het toch expliciet vragen; zijn er gebruikers met eenzelfde ervaring (zwangerschap terwijl finasteride wordt gebruikt)? Zo ja hebben jullie zwangerschap afgebroken, door laten gaan en zijn er afwijkingen voor of na geboorte geconstateerd bij de foetus/baby?

Mijn vriendin wil het ondanks dat ik dit veelvoudig heb verteld en de bijsluiter en verhalen onder haar neus heb geschoven graag houden, maar ik wil uiteraard niet op mijn geweten hebben dat iemand gehandicapt is door mijn ijdelheid.

Alvast hartelijk dank voor de reacties, ik zit hier heel erg mee.

Met vriendelijke groet Logi92
Logi92 is offline   Met citaat reageren