Discussie: vitamine d3
Los bericht bekijken
Oud 10 januari 2012, 15:26   #39
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Ja heb ik .Staat niets over verhoging van testosteron in ,wel dat het gezond is etc.Maar hier staat http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-d

dat een hoge dosis vitamine d3 voor een hogere testosteron zorgt.DE vraag is of dit dan komt door dat er geen dht meer omgezet wordt en hierdoor de testosteron verhoogt wordt of of dat het testosteron niveau gewoon verhoogt wordt .Indien het laatste van toepassing is lijkt mij niet echt gunstig voor mensen met AGA .Ik weet het niet hoor this ook maar een vraag
meer dht kan haarverlies veroorzaken maar dan bij de mensen die last hebben van alopecia androgenica. heeft niets te maken met alopecia areata waar de kale plekken niet een gevolg zijn van dhtproblemen. en maar testosteron betekent niet altijd meer dht. ik zit ook in het wereldje van bodybuilding en weet ook wel wat testosteron is en als vit d3 voor wat verhoging van testosteron zorgt, zal dat maar miniem zijn. bij mij heeft testosteronsuppletie toch geen invloed gehad op mijn kale plekken. en meer dht zorgt niet bij iedereen voor haarverlies. is ook maar bij diegenen die er gevoelig voor zijn.

Laatst gewijzigd door skydirk; 10 januari 2012 om 15:34
skydirk is offline   Met citaat reageren