Los bericht bekijken
Oud 5 april 2019, 08:41   #34
achdeklerk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermak Bekijk bericht
Beste ach,

Hoe staan de zaken er inmiddels voor? Kan je ons een update geven?

Het is nu 7,5 week geleden sinds de HT. Inmiddels voor een 2e keer mijn haar gemillimeterd aangezien mijn "oude" haar snel groeit en de rest nog niet. Het ontvangstgebied heeft nog steeds een duidelijk andere huidkleur dan mijn gewone hoofdhuid. De inhammen links en rechts zijn wat roder van kleur dus het valt mij wel op, maar dit schijnt erbij te horen.

Het donorgebied is netjes hersteld en hier zie je nauwelijks iets van daar ben ik wel echt blij mee.

Sommige haren op het ontvangstgebied blijven netjes staan en groeien ook, iets wat ik nog niet had verwacht. Voornamelijk op mijn linker inham zijn meer haartjes blijven staan in vergelijking met de rechtse. Wie weet komt het door de minoxidil, maar dat is in ieder geval hoopvol.

Geen verdere haaruitval van de getransplanteerde haartjes. Daarnaast doe ik alles wat ik wil zonder complicaties: boksen, sporten, kitesurfen.

Ondertussen ook bijna 5 maanden dutasteride aan het slikken, maar ik ben geen fan van langere termijn gebruik dus hier moet ik nog een keuze over maken. Het werd mij wel aangeraden door de haarkliniek maar het lijkt alsof mijn libido wat minder is geworden. Kan ook te maken hebben gehad met 3 weken non-stop werken.. In ieder geval geen goede zaak en ben benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers met Duta.
achdeklerk is offline   Met citaat reageren