Discussie: hersenstimulatie
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2003, 10:09   #14
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Van de moment dat ik met mijn handen iets kon grijpen, ben ik beginnen 'plushen'. Alle dekentjes en hoofden van poppen gingen eraan. Mijn vader heeft me dat verteld. Pas toen ik 18 jaar was is het probleem overgeslagen op mijn haar. Nu ga je me niet vertellen dat ik als kleine baby nog niet kon omgaan met zaken als eenzaamheid en de dood enz (ozla sin de mail van Alex). Oke, ik geloof dat het kan verbeteren, je ziet er hier genoeg mensen maar toch geloof ik ook dat het iets is in onze hersenen. Een 'afwijking' waar we mee moeten kunnen leven maar toch ook heel waakzaam over moeten zijn. Hoe verklaar je anders dat iedereen (alle ttm'ers) op dezelfde manier met het haar omgaan (voelen aan de roots). Dat is toch geen aangeleerd gedrag...? Niemand van ons heeft het ooit iemand hiervoor zien doen... Ik geloof dus dat het toch wel in onze hersenen zit, dat we er aanleg voor hebben en ... en dat we er zelf ook een stem in hebben... alleen moeten we voor elk van ons de goede methode vinden die werkt (dat is jammer genoeg niet voor alle ttm'ers hetzelfde)... Ik heb ze nog niet gevonden, integendeel, met alle problemen van dit moment sta ik heeeeel ver van huis...
Oilily is offline   Met citaat reageren