Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2021, 14:44   #8
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WirelessWire Bekijk bericht
Je hebt helemaal gelijk. En ik snap ook eigenlijk wel waarom je zegt dat niemand het zou kunnen voorspellen. Bij niemand niet. Zelfs bij iemand die nog een NW0 haarlijn zou hebben op zijn 30ste. Zoals ik idd al aangaf. Zoals ik het nu heb, en ook hoe mijn opa had, geen probleem, daar kom ik wel mee weg. Alleen ik ben een persoon die vaak met zijn gedachte naar het ''negatieve'' toe gaat en ik struggle daar soms heel erg mee aangezien ik het worst case scenario ga inbeelden.

Ik ga het advies opvolgen wat jij zegt. Ik denk dat dat voor mijn mentale rust ook het beste is. Want ik merk eigenlijk dat ik er te veel mee bezig ben. Vind het ook lastig om te genieten in deze tijd als ik eerlijk ben. Maar goed, dat is natuurlijk een heel ander onderwerp
Zoals ik het lees heeft je zorgen eigenlijk niet heel veel te maken met je haar, maar met andere onderwerpen (zoals corona inderdaad). Vind dat minten een goed advies geeft, laat het compleet los voor 1 maand (of bij voorkeur langer) en bekijk je situatie dan nog eens.

Niemand kan jou dingen beloven over jouw familieachtergrond en haarverlies. In principe is de regel dat de status van de vader van je moeder meer zegt over je potentie tot haarverlies dan je eigen vader. Maar dat is maar één factor. Bij mij is bewezen dat het in ieder geval niet de enige factor is helaas : - ). Het in ieder geval totaal geen zin om hier mee bezig te zijn als je geen last heb van erfelijke haaruitval (wat ik niet denk bij jou). Maar goed, je kan inderdaad controle foto's maken.
TCC is offline   Met citaat reageren