Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2021, 17:03   #9
WirelessWire
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TCC Bekijk bericht
Zoals ik het lees heeft je zorgen eigenlijk niet heel veel te maken met je haar, maar met andere onderwerpen (zoals corona inderdaad). Vind dat minten een goed advies geeft, laat het compleet los voor 1 maand (of bij voorkeur langer) en bekijk je situatie dan nog eens.

Niemand kan jou dingen beloven over jouw familieachtergrond en haarverlies. In principe is de regel dat de status van de vader van je moeder meer zegt over je potentie tot haarverlies dan je eigen vader. Maar dat is maar één factor. Bij mij is bewezen dat het in ieder geval niet de enige factor is helaas : - ). Het in ieder geval totaal geen zin om hier mee bezig te zijn als je geen last heb van erfelijke haaruitval (wat ik niet denk bij jou). Maar goed, je kan inderdaad controle foto's maken.
Het is bij mij een combinatie van verschillende dingen ja. De hele maatschappelijke situatie waar we in zitten, sociale leven is fucked up en toch ook wel dat ik het worst case scenario inbeeld over wat betreft mijn haar. En als ik er zo erg mee bezig ben, denk ik ook wel van ben ik wel reëel bezig om dat in te beelden? Ik weet ook niet meer waar ik verstandig aan doe.

Maar goed, ik sluit mij aan bij het advies van minten en van jou. Om het van mij af te zetten en over een paar maanden weer eens verder te zien. Dank!

Laatst gewijzigd door WirelessWire; 28 maart 2021 om 17:05
WirelessWire is offline   Met citaat reageren