Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2021, 19:24   #1
badaap100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2020
Berichten: 26
Geslacht:
FueGenix - 2300 grafts - 13 okt

Hola lotgenoten, de kogel eindelijk door de kerk. Ik heb een haartransplantatie laten doen bij FueGenix op 25-jarige leeftijd. Begin dit jaar was ik hier op consult geweest en dit was eigenlijk de enige kliniek waar er een eerlijk advies gegeven werd, geen verkooppraatje niets. Voor mij was dit heel belangrijk. Door mijn school, werk en late reservering kon ik helaas niet eerder behandeld worden.

Dag 1:

De dag zelf verliep voor mij idee redelijk snel. Ik moest om 7:15 aanwezig zijn. In het begin werd het verloop van de dag besproken en de haarlijn getekend. Munib gaf aan dat hij verbaasd was dat mijn hoofdhuid in zo goede staat was en dat mijn haar sterker geworden was dan bij het consult ( Ik was toen net begonnen met essengen en iets te enthousiast met dermarollen). Hierna kwam eigenlijk het vervelendste van de behandeling, de verdovingsprikken. Vervolgens werden de Grafts eruit gehaald. Ik ben tijdens dit proces voor mijn idee meerdere keren in slaap gevallen.

Vervolgens was er een kleine pauze, met een heerlijk broodje Na de pauze werden alle Grafts nauwkeurig door Munib en zijn assistente geplaatst. De behandeling zelf viel voor mij heel erg mee. Maar ik moet echt zeggen de passie en concentratie die Munib en zijn assistente hebben voor het vak is ongekend. Het is namelijk echt monniken werk. Ongeveer rond 15:00 was alles geplaatst en kreeg ik nog een uitleg wat de nazorg betreft. Ik kreeg hier nog een tasje met shampoo, desinfectie en een coolpack mee.

Eenmaal thuis was het toch nog iets te vroeg om te gaan slapen dus heb het eerste gedeelte van squid games gekeken. Hierbij een timer gezet wanneer ik weer sprayen.

Dag 2:

Lekker lang uitgeslapen, ik lig normaal al iets hoger dus het "speciale" liggen was geen probleem. Momenteel eigenlijk nergens last van, hopelijk blijft dit ook zo.
badaap100 is offline   Met citaat reageren