Los bericht bekijken
Oud 4 april 2007, 11:01   #32
cinneke
cin
 
cinneke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2007
Locatie: vught
Berichten: 18
hoi allemaal

ik ben cindy 30 jaar een lieve man en 2 schatten van kids dus me leven kan niet meer stuk zou je zeggen.!!!!
ik heb vanaf me 16e alopecia 8 jaar werk gedragen omdat ik helemaal kaal was.ik werd zwanger me haren kwamen terug in 9 maanden geweldig toch??
toen ik zwanger raakte van de 2e viel het weer uit .
2 jaar terug had ik weer een haarwerk ik was weer happy dat ik mooi haar had wel nep maar was blij ik voelde me goed.
op een gegeven moment kwam het haar weer terug dus haarwerk weer af.ja zo sjees je heen en weer.
in januari heb ik spiraal laten zetten de mirena nu valt me haar weer uit tot huilbuien toe want ik kan het nog steeds niet accepteren want ik voel me mezelf niet als ik kaal ben.maar dat zullen jullie ook vast hebben.
ik heb bijsluiter op internet gelezen van de mirena en er staat als bijwerking haaruitval,jullie snappen het al ik kei boos natuurlijk.heb dokter gebeld en die zegt ik heb het tegen je gezegt maar als ik het zou weten zou ik het nooit laten zetten!!!!!!!
dus hem woord tegen het mijne.nu moet ik ff dermatoloog afwachten en anders moet hij eruit.maar ik zit weer met de shit te kijken.heb het op het moment heel moeilijk.want ben bang dat het weer snel gaat en een haarwerk moet gaan dragen.
dikke kus cindy
cinneke is offline   Met citaat reageren