Los bericht bekijken
Oud 4 april 2007, 13:33   #34
susie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2006
Berichten: 33
Hoi hoi,

zo....lekker een middagje vrij.....zometeen maar eens gaan poetsen, bah!

Jacolien, spannend allemaal. Ik hoop dat jouw haar een beetje meewerkt en gaat groeien tot een mooie bos! Ik duim in ieder geval voor je. En zwanger worden is inderdaad spannend, maar ook zwangerd....ha ha ha. Ik ben trouwens 30 jaar. Waar gaan jullie aankomend weekend heen? Wij denken er ook over om er nog even op uit te trekken....

Sammy, vervelend dat je nu al weet dat jouw haar weer mega gaat uitvallen....ik ken het. Maar mijn kinderwens is groter dan mijn haarwens, zal bij jou ook wel zo zijn? Dus je gaat op de gezonde toer....good luck. Ach, tis in ieder geval goed voor je en wie weet vertraagd het de schedding een beetje.

Cinneke, welkom. Wat vervelend allemaal. Tja, je kunt er nu niets meer aan veranderen, maar wel een grote fout van de arts. Hij had vast in jouw medisch dossier kunnen lezen dat je alopecia hebt..... Probeer je nu niet meer zo druk te maken om die fout (al zal dat moeilijk zijn), maar wacht de dermatoloog even af. Ik hoop dat de schedding zal meevallen!

Tot nu toe gaat het goed met me, alleen zie ik tegen vanavond op. Ik moet mijn haar weer wassen en ben momenteel ongi, dus er zal veel haar in het putje zitten. Ik heb er dan altijd NOG erger last van.... Maar nu nog even niet aan denken en aan de schoonmaak.....

Xx
susie is offline   Met citaat reageren