Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2013, 00:21   #110
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Jij spreekt over algemeen aangenomen. Dat is wat anders dan jouw ervaring. Ik breek niet alles af ik baseer mij op feiten uit onderzoeken die op onder andere PubMed hebben gestaan. Iedere forumbezoeker heeft het recht om verschillende meningen te zien dus als jij je gelijk aangevallen voelt is je eigen probleem. Verder probeer ik de ontwikkelingen van RU te volgen en vroeg ik mij af of er onderzoek is gedaan naar bijwerkingen.
Ik spreek over inderdaad dat algemeen aangenomen dat minoxidil beter werkt op de kruin dan op de inhammen ook inderdaad omdat er enkel studies op de kruin waren wordt dit zo aangenomen (daarom zeg ik nog niet dat dat zo is), ook zei ik niet dat finasteride beter werkt op de inhammen dan op de rest, je leest en interpreteert iets te snel.
Dat van die sides is idd gebaseerd op forumposts... want voorlopig ook geen onderzoek teruggevonden.

En wat de link betreft van deze persoon betreft niemand heeft tot nu toe al een betere update van een gebruiker gepost, het lijkt mij straf dat hij gezien de geboekte vooruitgange dat hij helemaal niets aan RU58841 heeft gehad...

Ik zeg niet dat het waarschijnlijk een wondermiddel is,
ik probeer vooral te zeggen dat we verder moeten durven kijken dan fina en minox.

Ik stuur je ook een privébericht

Laatst gewijzigd door Haarbal777; 21 juni 2013 om 00:25
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren