Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2013, 19:05   #114
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Na een maandje minox waarvan ~2 weken dacht ik, laat ik eens kijken of ik iets zie. Verwachte helemaal niks want lijkt me wel erg snel allemaal, maar goed, toch even checken.

Makkelijkste voor mij is kijken naar mijn inhammen, mijn verlies is op dit moment namelijk sterk aan de voorkant NW2/3 en nog niet aan de achterkant (al smeer ik daar ook al om te verdedigen).

Tot mijn verassing merkte ik voornamelijk op een van de inhammen een aantal dunne, kleine haartjes op. Ben geen expert dus durf niet met zekerheid te zeggen dat het hergroei is maar het lijkt er veel op. Wat me in ieder geval sterk opvalt is dat een paar haartjes best ver van de huidige haarlijn af staan.

Heb wel startfoto's gemaakt maar daar is de inham niet zo goed op te zien dus dat is wel jammer. Op nieuwe foto in ieder geval duidelijk zichtbaar.

Smeer nu 1x per dag 50mg met 1 ml minox. Geen bijwerkingen tot nu toe, libido lijkt wat eerder hoger dan lager maar dat komt eerder doordat ik ook weer in de sportschool rondloop sinds een tijdje.

Ik ben dus hoopvol en positief! (al is het turen naar je eigen inham ook weer niet zo'n feest....)
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren