Los bericht bekijken
Oud 25 februari 2005, 16:23   #12
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia
1 in de 3 jaar vindt ik toch wel erg lang, ik ben dan ook van mening dat 1 jaar toch echt het maximum is.

Of je moet het niet erg vinden dat iemand al van een kilometer kan zien dat je een haarwerk draagt.

En deze zie ik helaas nog veel te veel.

Salvatore
Ik ben in 1995 enkele keren bij haarwerken Smedts geweest. Het was een regelrechte nachtmerrie! Die bedriegende mooie beelden van een vijftiger die met z'n haarwerk (?) een plons maakte...Het leek allemaal zeer mooi totdat ik de werkelijkheid mocht aanschouwen. Men noemt het al snel 'haarverankering' of 'haarweving' maar eigenlijk is het gewoon een pruikje dat ze op maat bijknippen. En hoe ? Bedroevend gewoon! Een penseeltje met wat lijm om de rukwinden vanaf 70 km/uur de baas te kunnen. Na een tijdje verslijt het pruikje en verliest (!!!) het ook z'n allesbehalve natuurlijke haartjes. Net alsof je hoofd begint uit te etteren en de mensen denken dat je een zeldzame huidziekte hebt. Ook slapen ging in die periode haast nooit!Men had er niet beter op gevonden dan het haar te bevestigen met klemmen die na een tijdje begonnen te verzweren....Ellende tot en met! Prijskaartje : 1500 euro maar wel vele frustraties rijker! Bedankt heren, doe zo verder!
Peffieke is offline   Met citaat reageren