Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2005, 00:22   #14
arjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2004
Berichten: 38
He Fonzie,Salva


Dat bestellen is echt makkelijk,in de fabriek hebben ze mn template en gegevens op file,een mailtje via mn leverancier,en binnen 5 a 6 weken is hij binnen.

Je had het ook over de pasvorm...dat lace of tule,is erg stretchy,je kan het probleemloos een beetje over je schedel gladtrekken en vastzetten.
Veel mensen schrikken terug voor al dat doehetzelf gedoe,toch valt dat heel erg mee.

Ik wil gewoon pertinent niet voor lul lopen,ik wil elke 2 maanden een vers,schoon,haarstukje,met haar dat je zo van je voorhoofd kan blazen .

Ik ga gewoon erg voor de natuurlijke look,lage dichtheid,,inhammen,highlights.

En met zes haarwerken per jaar kan je natuurlijk erg varieren qua stijl,en haarlengte en kleur,ook een manier om mensen zand in de ogen te strooien,want dat doen we toch in feite he.

he guys ik ben vier jaar geleden geript voor 25 mille,een donshaar transplantatie,pruiken van 1000 euro e.d. kunnen er niet meer af bij mij.
Jammer voor de haarhaaien(mooie uitdrukking salvatore)

Haarwerken dragen,is goed voor mn gezondheid,geen knokpartijtjes in de kroeg meer,en uit de gevangenis blijven....krijg je natuurlijk nooit fatsoenlijk in en uit je reet die haarwerken.

peace
arjan is offline   Met citaat reageren