Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2013, 20:55   #21
j.zijlstra83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2013
Berichten: 3
Bianca Vink (binnenkort Everduin) is nog steeds actief in de haren branche. Ze gaat gewoon door met haar praktijken!!!! Ze is nu een bedrijf begonnen onder de naam van haar vriend, zo probeert ze niet te laten zien dat zij het is. Ze werkt op meerdere locaties in Nederland: Arnhem en Heerhugowaard, en aan huis bij mensen. Op haar website staat ook een pand waar ze niet eens in werkt. Ze verhuist regelmatig om mensen zo om de tuin te leiden, maar ze is makkelijk te herkennen. Ze is heel erg dik, blond en heeft een dikke labrador en ze heeft een donkere vriend (die zogenaamd het bedrijf heeft).

Het is een kapper die lief lijkt maar ze licht meerdere klanten NOG STEEDS op. Ze geniet ervan om over andere klanten te praten en mensen dingen te verkopen onder een andere naam. Ze verkoopt grote merken maar dat zijn die haren niet. Ik zie helaas nog veel dingen over haar staan op het internet. Mensen met kale plekken en korsten op hun hoofd. Het haar is droog en valt snel weer uit. Ook de aantallen die ze plaatst kloppen niet!!

Kijk dus uit met haar!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

Gezien ik een gedupeerde ben wil ik hier graag mijn verhaal neerzetten het kostte mij veel geld dus wil ik dit jullie graag besparen.
j.zijlstra83 is offline   Met citaat reageren