Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2020, 11:59   #2
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht


Even klagen hoor ...
Over het algemeen is mijn haar nog (!) redelijk dekkend, maar op sommige plaatsen is het zó dun, zie foto's (toelichting niet nodig denk ik). Merk al sinds mijn 23e achteruitgang, nu inmiddels 33. Ik heb echt een raar type AGA, lijkt wel diffuus. Waarom niet de standaard (duidelijke) inhammen en dat de rest van de haren daarachter nog redelijk dik is, zoals bij de meeste mannen... Ik snap dat het bij iedereen wat anders verloopt, maar zie mijn type niet vaak moet ik zeggen.

Ik heb mijn haar nog bijna nooit geföhnd, maar zag wat filmpjes op YouTube en dacht toch maar eens proberen. Eerst op handdoek droog haar een spray gespoten en dmv een ronde borstel en fohn hoopte ik van voor wat meer volume omhoog te krijgen, maar dat wilde niet echt lukken. Heb de fohn op een medium temperatuur gezet (zeker niet te heet) en redelijke blaaskracht. Ik hoopte door dat fohnen ook wat minder haarwax nodig te hebben, want mijn haar stylen kost veel tijd en gebruik normaal erg veel.

Komende zaterdag weer naar de kapper, daarna zal het contrast tussen dunne zone en betere zone vast minder opvallen, maar nu mijn haar wat langer is valt het beter op .. het ziet er echt niet uit. Ik zit nog net niet in de fase dat mijn hoofdhuid goed zichtbaar is, maar vrees dat dat niet meer lang gaat duren.

Fina heb ik al eens geprobeerd maar mee gestopt vanwege bijwerkingen. Minoxidil ben ik serieus aan het overwegen, maar twijfel nog .. het kan mijn gevoelige hoofdhuid misschien uitdrogen en als je een wat lage bloeddruk hebt wordt het niet aangeraden dacht ik ? Voor de rest nog weinig doeltreffende opties over denk ik, op een HT na dan ..
Maar wat is uw vraag in deze?
Negan is offline   Met citaat reageren