Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2020, 00:34   #6
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Bedankt voor de tip, Minoxidil zonder PG lijkt me inderdaad beter in mijn geval.
Ervaren sommige van jullie nog andere bijwerkingen dan alleen droge hoofdhuid ?

Alle producten kunnen bijwerkingen hebben, dat begrijp ik, maar je brengt dit aan op je hoofdhuid en toch kun je als bijwerking hebben duizeligheid/hartkloppingen enz. lees ik. Het zorgt toch alleen voor een betere doorbloeding alleen op het stuk hoofdhuid waar je het aanbrengt ?

Maar goed, ik zal er alleen achter komen door het te proberen natuurlijk.
Minoxidil heeft vaatverwijdende eigenschappen, wat de bloeddruk doet dalen. Je hart pompt wat harder om het bloed toch door je lichaam te pompen en organen (vooral darmen dacht ik) die minder bloedtoevoer hebben veroorzaken de misselijkheid. Als je al last had van een lage bloeddruk voor Minoxidil gebruik dan zul je de bijwerking wellicht ervaren. Verder denk ik dat het wel meevalt als je gezond bent, tenzij je gevoelig reageert op medicijnen. Gewoon open-minded en zonder angst voor bijwerkingen proberen. Je kent de bijwerkingen en als je het gewoon in de gaten houdt dan herken je ze. Soms moet je gewoon doorgaan en dan verdwijnen de bijwerkingen vanzelf. Niet doorgaan als je je beroerd voelt dan he, meer als je je soms lichtjes in het hoofd voelt.

Laatst gewijzigd door Reet; 31 augustus 2020 om 00:41
Reet is offline   Met citaat reageren