Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2004, 20:24   #191
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Geachte heer XXXXXX,....
....Doe ermee wat jullie willen, maar dit mailtje is voor mij genoeg reden om voorlopig absoluut NIET aan de duta te gaan.
Ja, zwaar K. zo'n brief Ik begrijp je reactie hierop volkomen. Aan de andere kant had je ook niets anders kunnen verwachten... Het bestaat gewoon niet dat ze je in zo'n officiele reactie zouden vertellen dat duta prima spul is tegen AGA... Off the record hadden ze op z'n hoogst toegegeven dat het wel eens voor AGA gebruikt wordt.... Maarja, t blijft een domper..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHT Killer
Het gekke ervan is, is dat duta geschikter is als AGA medicijn dan een BPH medicijn. Fina 5 mg en duta 0.5 mg hebben vrijwel evenveel effect op de remming van de prostaatgroei, misschien een fractie beter met duta. Maar om de verschrompeling van de haarwortels tegen te gaan geldt dit niet, duta is behoorlijk effectiever dan fina, dit had dr. Sawaya bevestigd na de phase II studie van GSK, ze vond dit een ''amazing drug for hairloss''. Als in zes maanden tijd al zulke grote verschillen ontstaan tussen beide medicijnen, jongens, ga er dan maar vanuit dat we er vele jaren van zullen profiteren van de werking van duta.
Heb je misschien een linkje naar dat dr. Sawaya verhaal. Vraag me af waarom het naar haar mening een amazing drug for hairloss is. Heb op bijv. Hairsite gezocht en daar wordt er veel over gesproken, maar kan geen link naar haar verhaal vinden...
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren