Los bericht bekijken
Oud 24 december 2006, 11:06   #35
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool ..wie goed zaait zal voortreffelijk oogsten!

De artsen voor HT bij LA! Natuurlijk de Duitsers Dr. Malte Villnow, Dr. Reith en Dr. Meisen. Ben er wel van overtuigd dat wanneer de Duitse markt voor haarchirurgie zich weer zal beleven het problematisch wordt voor LA in NL, want onze geboren Dortmunder Malte Villnow wil natuurlijk status opbouwen en aanzien krijgen in "chicky micky Stadt Düsseldorf" als Duitser! Verder is onze Duits/Amerikaan Manfred Bruce Reith een echte Münchener waar hij ook ooit zijn Haarpraxis zou willen beginnen lijkt mij inplaats van het heen & weer vliegen naar Haarlem? Dr. Meisen is een nieuwkomer uit Krefeld die voornamelijk in Hasselt behandeld, is gekomen toen Heitmann & Feriduni zelfstandig begonnen. Voor plastische Chirurgie zijn er Dr. Slobodan Matejic(Busenpapst) & Dr. Freddy Schauss(Gesichtschirurgie)!

Verder is ook Dr. Lars Heitmann een echte Hamburger die inmiddels wel zijn wortels in Haarlem heeft verankert dmv. relatie etc.. spreekt ook super Nederlands inmiddels maar ook hij zal denk ik weer na Duitsland willen terugkeren als de markt voor HT daar weer zou opleven!
Eens kijken wat er gebeurd op dit moment behandelen ze(de Duitse tophaarchirurgen) allen nog voornamelijk in NL, Cor v. O van Transhair NL heeft daarom ook "Giraffo" Dr. Leonhardt in dienst genomen want ook hij weet dat Frank Neidel(pas geleden super TV uitzending op ZDF over HT!) ooit een hoofdrol in de BRD wil spelen en dan voornamelijk zou willen opereren op de Schadowstrasse in Düsseldorf, stond zelf gisteren nog voor H&M in D´dorf te kijken na zijn reclame(Hairdoc Haarverpflanzung) op een grote pooster bij zijn Praxisklinik! Het terugkeren van Düsseldorf als haartransplantatiestadt zit nog heel erg diep bij zowel hairdoc Villnow als Neidel!

Henk: Jaja dr. Gené stond al begin 2004 in de Telegraaf met Dhr. van Gelder toen Gho Clinic weer opnieuw wou opstarten onder een nieuw regime, men had al erkend dat dr. Gho géén haarchirurg is en hier gewisseld diende te worden! Daarom is er ook misschien wel vertrouwen gekomen in deze belgische arts voor mij maar ik wil eerst eens met hem praten over HM in 2007!

TOPIC: "Wordt het zustertje niet moe!"
In het algemeen horen de resultaten heden ten dage in de haarchirurgie beter te zijn dan ze al zijn geworden door de jaren heen maar hoe en waardoor kan het resultaat verbeterd worden?.
Ooit probeerde ik de HT om te draaien(eerst inplantkanaaltjes maken dan donorharen ontnemen!) voor meer resultaat! Zowel dr. Heitmann als dr. Villnow vonden dit géén slecht idee, men wist immers dan hoeveel er ontnomen dient te worden voor de desbetreffende HT op de voorhand en haarwortels waren sneller weer terug in de bloedbaan dan normaliter!
Waarom eerst ontnemen en niet eerst een inzetveld op het hoofd voorbereiden waarbij erna de ontname(strip/fue) dan direct geimplanteerd kan worden?
Als de arts goed is in het ontnemen van een strip of fue voor de haartransplantaten dan moet het gevaar schuilen in snij- en inplantwerk dacht ik! Assistentes/zusters mogen niet vermoeid raken door teveel werk met als gevolg afraffelpraktijken, dit was een tweede stelling waarvan ik nu wel overtuigd ben dat hieraan gewerkt dient te worden, dus in de toekomst zien we liever teveel dan te weinig zusters bij een HT, ofwel snij- en inzetploegjes voor haartransplantaten!

Groet Hairobservator
hairobservator is offline   Met citaat reageren