Los bericht bekijken
Oud 24 december 2006, 13:07   #38
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink Nog één keer een beetje HT-geschiedenis en meer..

Ben sinds 2000 niet meer actief in de HT-Branche als haarconsultant!

Voor mij is dr. Malte Villnow nog steeds de Johan Cruyf in de HT-Wereld!

Medicosmed is in het leven geroepen toen de naam Laser Aesthetic niet meer mocht in de BRD in 2002 omdat er al een Laser Aesthetic was vlakbij München die deze naam niet wou vrijgeven! dr. Villnow doet de haarconsulten in Düsseldorf sinds mijn vertrek altijd zelf op maandag en vrijdag, tussendoor heb ik wel eens dingen voor hem gedaan! Er komen echter niet al teveel Duitsers die een HT willen hoor, de markt hiervoor ligt eigenlijk stil door een negatief beeld in Duitsland tegenover haartransplantatie! Verder mogen ook de voor & na foto´s weer eens niet meer getoont worden na een eerder verbod in 1999 dat werdt opgeheven in 2002 werd dit vorig jaar weer eens van kracht!

Ja Düsseldorf was ooit het mekka voor HT begin jaren negentig, Transhair had de mooiste brochure en uitzendingen over HT vlogen over de Duitse TV. Met Dr. Neidel, Dr. Lutz Haase, Dr. Pees, Heilpraktiker Hanneken, Dr. Feriduni en Dr. Malte Villnow als leidinggevende had men eigenlijk de beste Haartransplanteure in huis verder had men met kapper Funke, Peter Terhaar en natuurlijk Erwin Kettmann een topmanagement! Het ging echter mis door één slechte behandeling in Hamburg die groot in de publiciteit kwam, ook werd door het aantal ht-behandelingen van 20 per week voor kwantiteit gekozen inplaats van kwaliteit bij Transhair Düsseldorf. Duitsland blijft voor mij de grootste markt voor HT, men is ten tijde naar NL verhuist waar men nu nog steeds allen behandeld!

Mischien komt het oude Transhair Düsseldorf in zijn oude bezetting wel weer eens terug?

Gabi, de vrouw die was voor het afrekenen bij Transhair Düsseldorf destijds zij ooit tegen mij: "In Düsseldorf wird keiner mehr eine HT machen!" Dit alles is nu inmiddels 10 jaar geleden maar de gedachten tegenover HT zit er door slechte resultaten van Meditra, Moser, Medical Hair, Transpla Hair en Transhair nog steeds in bij onze oosterburen!

Voor Henk: Jazeker het vertrouwen in HM is toegenomen door aandelen overname Villnow/Kettmann maar ik twijfel nog steeds om het te doen!

TOPIC: "Wordt het zustertje niet moe!"
Het schijnt ook zo te wezen dat Karl Moser(eigenaar) tegenwoordig helpt bij het inplanteren van de grafts bij Moser Medical!

Groet Hairobservator

Laatst gewijzigd door hairobservator; 24 december 2006 om 13:17
hairobservator is offline   Met citaat reageren