Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2009, 12:46   #20
Karan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 12
Dank je Marte, voor je adviezen.

Op een of andere manier heb ik het idee dat epileren met een pincetje de boel verergert. Het probleem zit vooral in mijn gezicht; op andere plekken kan ik het nog wel bolwerken. Ik doe dat epileren al heel lang, ben er bijzonder handig in.(geworden, helaas), maar ze worden harder en dikker. Na lezing van verschillende reacties op andere draadjes (ik ben nog niet zo handig in het zoeken op deze site, ahum) lees ik dat ook stress nogal bevorderend kan werken op de haargroei. Harsen lukt niet meer, omdat de wortels te dik en te sterk zijn; pijn doet dat al lang niet meer, mijn huid is er zo aan gewend inmiddels.
Elektrisch heb ik in het begin van mijn 'ontharingscarrière' al ondervonden (het is een probleem dat al sinds mijn 25e speelt; ik ben nu 50)
Ik zal nogmaals mijn dokter om een doorverwijzing voor die andere ontharingsmethoden die jij noemt vragen; gelukkig is hij iemand met wie ik goed kan praten over dit soort narigheden en doorverwijzen doet hij vrij vlot. En dan maar eens even op de lijst van instituten neuzen. Er zal er vast wel een in de buurt van Haarlem zijn....
Groetjes
Karan
Karan is offline   Met citaat reageren