Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2009, 16:07   #26
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Hoi Karan!
Wat fijn dat je eerste behandeling meeviel. En zeker heel erg fijn dat de behandelaarster leuk is. Dat scheelt al een hoop. Denk dat je inmiddels de 2e behandeling ook al achter de rug hebt. Merk je al resultaat?
Scheren lijkt me idd ook vreselijk, maar je moet er wat voor over hebben he. Maar misschien zie je er geschoren zelfs nog wel beter uit dan geepileerd, dan is toch alles helemaal glad? Of heb je al snel last van stoppels?

Jammer dat de electrische epilatie niet echt aansloeg. Ik twijfel er nog steeds over, zou het enige zijn wat wellicht werkt tegen mijn blonde overbeharing. Heb echter maar 1 succesverhaal gehoord tegen meerdere slechte ervaringen. Heb je het idee dat het na die electrische epilatie zelfs erger is geworden? Dat idee heb ik van epileren namelijk wel, denk dat de haartjes daardoor alleen maar dikker terug komen. Onzin volgens mijn schoonheidsspecialste, die het volgens mij maar raar vind dat ik mij niet wil laten harsen uit angst dat het erger wordt. Schaam me overigens elke keer weer als ik daar in de stoel lig voor een gezichtsbehandeling, ze is de enige mens ter wereld die van zo dichtbij mijn gezicht mag bekijken.

Bij jou begon de ellende dus ook rond je 25e? Hier ook, ben inmiddels 29 en hou mijn hart vast als ik in de overgang kom, dan gaat het dus echt een ramp worden...

Succes met je behandeling, hoop dat je ons op de hoogte houdt van de resultaten!

Groetjes, Wendy
Wendy79 is offline   Met citaat reageren