Los bericht bekijken
Oud 8 december 2020, 13:57   #15
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freggle45 Bekijk bericht
Beste leden,


Een goede 2,5 jaar na haartransplantatie bij Transhair overweeg ik om de getransplanteerde haren te laten verwijderen en dit om 2 redenen;


1:de getransplanteerde haren zijn zeer stug en krullen alle kanten op. Doordat ze zo stug zijn en krullen, hangen ze in elkaar vast en lijkt het wel een apart trosje. Met haargel is dit een klein beetje te beperken maar na verloop van tijd zit het niet meer goed, bv bij een goede windstoot of dergelijke...
2: de hoofdhuid achter de getransplanteerde haren is goed zichtbaar aan het worden, zeker als mijn haar nat is. Ziet er echt niet uit. Ik vind dit toch maar vaag. Ik heb altijd heel veel haar gehad en sinds die transplantatie is men haar dun aan het worden...


Een 2de behandeling ga ik zeker niet doen... Ik wil niet nog meer onbruikbare haren op men hoofd. En medicatie ga ik ook niet gebruiken.
Ik heb gezien dat er wordt verwezen naar een topic van een lid die haren heeft laten verwijderen, maar ik kan dat topic niet zien. Dus alle tips/advies is welkom!


Alvast bedankt


Beste Elmi, Hoe is het afgelopen? Heb je je haren kunnen verwijderen? Wil zelf deze optie ook achter de hand houden.
haar kan je altijd verwijderen met laser, ook op je hoofd.
minten is offline   Met citaat reageren